oliviad

Alla inlägg under februari 2010

Av Olivia - 28 februari 2010 22:45

Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen, lyssna lite på musik och sedan sooova!:) Jag uppdaterar er imorgon bitti innan jag drar ner på stan! Puss (L)

Av Olivia - 28 februari 2010 22:00

Kom precis hem från träningen, det gick inte ett dugg bra.. Haha, woopps, jag tror inte jag har berättat vad jag tränar? Jag tränar iallflall konståkning ett antal dagar i veckan!:) Jag har kört i ganska många år, så jag tävlar och lite så. Jag älskar värkligen den sporten, sjukt skoj! Fast jag har ganska otur om man säger så, men jag har otur med all sport, jag har otur med allt. Jag är en liten oturs-flicka skulle man kunna säga.
På ett år, så fick jag 2 hjärnskakningar, minneslukor, åkte ambulans, typ stukade foten så jag hoppade på kryckor i 2 veckor, fick knä problem, stukade handen och tummen. Var även uppe på mora lasarett 2 gånger, jag var runt mora 2 gånger och bäda gångerna så hamnade jag tillslut på akuten, haha! Ja, det här är bara lite. Jag har magproblem som doktorerna inte vet vad det är för något tex, mkt skoj värkligen! Sen har jag som jag nämnde lite tidigare knä problem, jag har överrörliga knäskålar..

Nej nu ska jag inte tänk såå, måste vara mer positiv och tänka på det bra iallfall, jag har ju liksom världens bästa vänner och familj och släkt (L)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog att gå och lägga sig tidigt även om jag har lov. Ska ner på stan imorgon förrmiddag och sen ska jag till m&m och käka, sen träning och sen ska jag ha nyttiskväll med en kompis!:) Sounds great, eller hur?

Blog you latero!

Av Olivia - 28 februari 2010 12:00

Vet någon hur man laddar upp filmer? Inte från youtube, utan sånna som man typ har filmat med mobilen? Jag orkar inte lägga upp på youtube först...

Av Olivia - 28 februari 2010 10:15


Alicia keys - try to sleep with a broken heart

Av Olivia - 28 februari 2010 10:00

Godmorgon!

Idag ska jag hinna med mycket... Jag hatar sånna här dagar! Mamma vingar ner mig på stan för att gå på bokrean... Sen ska vi till mormor&morfar och käka lunch, sen ikäll så ska jag träna i lite mer än 2 timmar ikväll! Jag ska även hinna med att städa, plugga (eftersom jag missar en vecka i skolan så har jag sjukt mkt läxor att göra och jag vill inte ta med mig alla böcker till semestern..) Sen så hoppas jag verkligen att jag hinner träffa emilia hun, för jag har inte träffat henne sen i onsdags eftersom hon har variit sjuk så nu saknar jag henne sjukt mycket!

Tänkte köra dagens låt, vad skulle ni tycka om det? En låt varje dag, en låt som såklart är bra, haha. Jag är liksom allergisk mot dåliga låtar..
Ni får reda på dagens låt i nästa inlägg!:)

Nej nu måste jag sätta fart, tänkte även hinna med att göra en header till bloggen, tror ni att jag hinner med det? Nej fy fan då kommer jag inte hinna andas, haha. Jag får väll leka lite med photoshop nu under veckan, så ni får väll stå ut, sorry.

PS. Min farfar fyller år idag, ett stort grattis till han!  

Av Olivia - 27 februari 2010 23:45

Nej nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, haha, så nu går jag och fixar iordning mig och sen går jag och sussar. Imorgon ska jag träffa hunny, vi kommer ha det bäst! Uppdaterar er imorgon   

Hihi, gud vilka söta smilisar det finns här, i love it!

Av Olivia - 27 februari 2010 23:30


Söt sommar väska från hm, endast 29:50 kr! Den kommer defenitift hänga med på ett antal badutflyckter i sommar!

Sjukt söta jeans shorts, vem vill inte ha dom? hm, 199 kr.

Av Olivia - 27 februari 2010 23:15

NÅGON SOM HAR SETT MINA DRÖMSKOR?
  

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards