oliviad

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Olivia - 23 juli 2010 14:45

Tjenare!

Förlåt för dåligt uppdate, kusinerna kom hit igår och sov kvar, trevligt trevligt! Emelie och jag sov i tält, haha, vi är så duktiga!
Orkar inte skriva, är hemma själv just nu. Ska städa, packa lite inför imorgon, men först blir det film!
Inatt kommer förresten felicia hem, asså gud vad jag saknar henne! Känns så konstigt att vara ifrån henne, vi har ju levt tillsammans i 3 veckor
konstant, i miss it. Så imorgon bitti innan jag åker till finland så ska vi träffas, och det blir väll på morgonen vid 10 typ, haha, jag kommer få ringa och väcka henne ett antal gånger för hon bara somnar om!

Nej nu ska jag gå och göra nått vettigt, sätta på Irene Huss typ,
pussen!


Ps. Om 5 månader sitter jag på en strand i Thailand nu, hihi!


The twins!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards