oliviad

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Olivia - 3 mars 2010 22:45

Jag orkade inte måla naglarna, men har filat och fixat dom nu iallfall. Jag målar dom imorgon bitti istället, och det är skönt att vara utan nagellack i några timmar också:)
Men nu ska jag klicka av datorn och gå och fixa mig inför kvällen. Är så himla trött, så det blir tidig kväll för mig helt enkelt.

Men medans jag sover, haha, så kan ni väll berätta för mig vad ni vill läsa om på bloggen?:) Skulle vara skoj att veta, och eftersom jag har haft en riktig rejäl höjning på min statistik idag, så vore det skoj om det fortsatte så. Så tipsa mig gärna!
Nej nu går jag och borstar tänderna, uppdaterar er imorgon! Natti

  
Jag och tjejerna i sommras, jag älskar er!

Av Olivia - 3 mars 2010 22:17


Så sorlig så man vet inte vart man ska ta vägen! Men låten och texten är grymt fin!

Film · Musik
Av Olivia - 3 mars 2010 21:45

Nej nu ska jag gå och göra iordning mina naglar riktigt ordentligt!:) Fila dom med olika filar, smörja in dom och måla på 2 lager med något fint nagellack! Mysigt va? Så nu kommer jag inte kunna skriva på en stund, haha, för då blir det nagellack på min baby laptop och det vill jag inte! Så vi hörs senare (L)

Av Olivia - 3 mars 2010 20:45


Just nu lever jag på the body shops SWEET LEMON LIP BUTTER, jag älskar den! För det första så smakar den så himla gott, för det andra så är den sjukt bra för läpparna + att man kan använda den mot torra nagelband, perfekt va? Den är billigare nu, ändast 85 kr, dom andra kostar 95, så passa på! jag säger det igen; jag älskar den! (L)

Jag bjuder på bilderna förrestensminkless och smutsigt hår, bilderna är bara redigerade på picnik också. Men men..
  

Av Olivia - 3 mars 2010 20:00

Den här headern får duga tills jag hinner göra en ny! Säg till om ni inte orkar stå ut med den 1 sekund till, haha, men det hoppas jag inte händer för jag orkar inte göra en ny..

Av Olivia - 3 mars 2010 19:15

Oh shit, nu kokar jag av illska! Jag bara skakar! FY FAN!
Jag har setat och redigerat en bild hur länge som helst nu, tror ni inte photoshop stängs ner och inget sparas?! Fy fan! Asså jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag har suttit och fixat, redigerat, gjort om, testat en massa, OCH SEN GÅR ALLT BARA FÖRLORAT? Nej usch vad jag hatar det där programet..
Jaja, det är väll bara att göra om allt då eftersom det var min nya header bild..

Ska försöka vara på bättre humör nästa gång jag uppdaterar.

Av Olivia - 3 mars 2010 18:15


Gosh vad jag älskar den här låten! Nääästan lika bra som orginalet, haha;)

Av Olivia - 3 mars 2010 17:15

Drar ut en sväng nu! Kommer hem om ett tag, byebye!

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards