oliviad

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Olivia - 8 mars 2010 19:15

Hejsan svejsan bloggen!:)

Hur är det med er? Själv mår jag bra! Ganska trött, men så blir det när man är ute hela dagarna!

Shit vilken dag det har varit idag, har aldrig varit med om något värre väder tror jag!:O Asså det blåste så mycket på toppen, att jag blåste iväg, haha! Men jag väger ju inte så där mega mycket.. Så jag liksom följde med vinden och fick kämpa för att inte köra ut i en egen skidbacke, haha, inte så nice. Så blåste det så mycket att det känndes som istapparna skulle ta livet av en, nej usch fy fan! Annars har det varit ganska varmt och soligt idag:)
Så hoppas det blir super väder imorgon! Så man kan svänga runt i backen HELA dagen.

Har tyvärr inga bilder, för jag ville inte ta fram och fota i blåsten:( Men jag ska få några kort imorgon iallfall (Y)

Jag tycker det är ganska nice att alla går i skolan och inte jag, hehe. Fast nu ska jag gå och hämta mina läxböcker och plugga lite :/ Får ju inte komma efter för mycket liksom..


Uppdaterar er nog senare, puss !

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards