oliviad

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Olivia - 25 mars 2010 15:00

Snälla hjälp mig,

vad gör man när man har 2 garderober som är totalt full proppade, galjarna är slut eftersom jag har tagit alla som är lediga, m&p vägrar köpa en större garderob just för tillfället och jag vill att mina kläder ska ligga fint eller häng upp, inte slängda och ihopp knuglade.
Mitt golv är fult med kläder, vad ska jag göra med dom?! Help me innan jag får ett sammanbrott!

  

Av Olivia - 25 mars 2010 10:45

Some pics from the week ;
 

Jag och min älskliinngs bejb (L)

   
Mina älskade converse (L)
Det är tjock nice att sitta ute med sina bästa vänner och dunka hög musik (L)  

Låt bilden tala fär sig själv   -    

Haha asså förlålt för dom 2 senaste bildena, men jag kan inte sluta garva, hur lyckas man fånga mig sådär? hahaha
  Min älskade bajskorv! Men smexigt dååå
    
  
That girl is my baby-girl (L)

Av Olivia - 25 mars 2010 10:30

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har uppdaterat er överhuvudtaget!:( Jag skäms värkligen! Men jag har haft så sjukt mkt med skolan på sistone, har fått setat uppe hela nätterna och pluggat. Plus all träning och allt...
Men idag har vi studiedag, hihi. Så nu ska jag plugga, sen tänkte jag även sy om en klänning som jag har fått av mamma, och en gamal för liten t-shirt. Kan fixa bilder sen :)
Sen ska ni även få se lite andra bilder tänkte jag.

Men annars så ska jag plugga; spanska, svenska, so, matte och kemi idag. Härligt va? noottt... Fan vad sur jag är på skolan, hatar den!

Pics;
 
Åh det var sjukt fint!
  
Mammiii
         
Topstugan var, ehm, lite annorlunda
 

Mi brother(jag syns i hans brillor, haha)
  

Japp så här kunde det också se ut när vädret var dåligt, haha

Mina hyr-skidor, tror hels seriöst jag ska skaffa mig ett par sånna, sjukt bra! K2

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards