oliviad

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Olivia - 1 juni 2010 20:30

Haha, Hej på er igen!

Då börjar vi från början.
Skola idag, sista provet för hela terminen, helt jävla sjukt skönt! Åh vad jag längtar efter sommarlovet nu, hihi.
Jag och en bästa  vän ska ju åka till Bournemouth i 3 veckor, 1 vecka efter skolavslutningen, det ska nog bli den grymmaste upplevelsen någongsin, shit helt sjuk, jag och f ensama i England! asså det är inte klokt vad jag längtar, haha, ska självklart ha med mig min dator så att jag kan uppdatera. Men det svåraste blir nog att göra så att f inte hittar min blogg, haha.. Men jag ska försöka!

Tränade med konståkningen efter skolan också, det var härligt, känner att jag börjar komma in i gänget nu när jag har bytt grupp, skojskoj!

Nu har jag precis käkat, och som jag skrev i inlägget tidigare så tittar jag på tv nu.

Så fort jag kan så ska jag fixa en ny design, den som jag har nu är gammal och vintrig, nu är det fan sommar, wihi!

Av Olivia - 1 juni 2010 20:15

Hej på er!

Riktigt länge sen sist då, men jag har bloggat på en annan blogg, om ni vill läsa den så klicka in här!
Men från och med nu sätter jag fart med denna blogg igen, alltså så gott som anonym eftersom ingen som jag känner känner till den här bloggen.
Jag är trött på när dom man känner måste kommentera allt man säger, eller om man typ lägger upp ett klädesplagg och dagen efter har kompisen köpt precis det? Nej usch det är jag trött på, därför kör jag lite smått anonymt här! Betyder också att jag kan skriva mer privata saker också :) Låter inte det bra?

Uppdaterar er om min dag om en stund, i pausen på NCIS los angeles.
Puss!


Fotbollsmatch här om dagen!  

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards