oliviad

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Olivia - 2 juni 2010 22:15

Go' kväll!

Åh herregud vilken härlig dag det har varit idag, måste ha vart uppåt 30 grader! Helt sjukt, äntligen är den efter längtade sommaren här, hihi.
Sitter med pjamas på och laptopen i knät, mysigt värre. Är riktigt trött och det skulle inte förvåna mig om jag snart åker på solsting av all denna värme.. Men har iallfall druckit mkt vatten och vitamin drycker, är det bara jag som är totalt förälskad i dom?
Åh dom är grymt goda!

Har varit på stan en stund idag med f, köpte en klänning som jag nog ska lämna tillbaka.. Vet inte varför, men på nått sätt kändes det inte rätt, haha.
Sen stack vi och sola vid volleyboll planerna med hela gänget, hade grymt skoj, r och jag hade riktigt viktiga buissnes att snacka om, haha. Sen blev jag ner kletade med banan av j. Då blev jag riktigt sur och kasta hela jävla bananen på honom, haha, rätt åt han!
Cyklade hem med f och f, men bara en liten bit eftersom vi inte bor på samma ställen. Men dagen har iallfall vatit grymt bra och härlig! Tack allt folk.

Har precis fått in mitt nya sminkbord i mitt rum, kommer bli grymt bra! Så jag har städat hela mitt rum och fixat och donat lite, haha, inte likt mig precis..
Även testat kläder, måste ju ha något tills på fredag på j tar studenten, fick bli förra årets skolavslutnings klänning, en söt rosa från gina med snygg rygg.

Nej nu ska jag göra nått vettigt, känns som om min dator snart kommer att överhetta? Shit den typ steker, men jag antar att den också njuter av sommarvärmen, haha, min älskade lilla laptop!
Puss på er!

  
Vår blommor, nu får man ta och fota sommar blommor, hihi!

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards