oliviad

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Olivia - 3 juni 2010 21:15

Grym dag idag!

Det har seriöst varit mysigaste dagen på länge idag! Skola först, varmt så in i helvete ska ni veta, satt ute och sola och ni ska veta att jag har fått färg, hihi.
Efter skolan blev det stan med f, j, e och e. Shit var roligt vi hade! Haha vi skratta grymt mycket och hade jätte mysigt! Blev att spendera några hundralappar också, hehe.. Det kommer upp om en stund, blev iallfall en grymt fin klänning från bikbok (som jag ska ha på j student imorgon) och ett blått linne med grymt fin rygg också från bikbok, ni förstår, det var halva priset på allt i butiken, helt jävla fucking underbart! Åhh, egentligen skulle det ha gått på 528 kr, men istället betalade jag 265 kr, hihi.
Blev även en riktigt snygg bikini från hm.
Fikade på espressohouse, mysigt värre.

Sen när jag skulle hem, gick jag f och j upp till cyklarna, gissa vad? Jo min cykel ligger mitt på cykelparkeringen, helt sönder sparkad! Jippi, jag blev så förbannad att jag började koka, men som tur har man sina bästa vänner som hjälpte mig att fixa den, tack!

Nej nu ska jag ta lite kort på allt jag har shoppat och sen så måste jag fixa mig inför imorgon, måla naglarna och duscha.
Puss på er!

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards