oliviad

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Nämen se vad man kan hitta när man letar!

Av Olivia - 5 mars 2010 13:47

Åhh! Haha, jag hittade precis min lilla iPod, jag hade glömt att jag hade den! Åh vad söt den är, hihi, liten silvrig iPod shuffel som jag har piffat upp med lite strass! Aow vad den är sweet! Men jag orkar inte ta kort, sorry, ni får se den en annan dag;) Men tänkte bara påminna er, ni har säker mer saker än vad ni anar!

 
 
MarielleGrääs

MarielleGrääs

5 mars 2010 14:02

gaaalet underbart :D

http://lenamarielle.bloggplatsen.se

 
Fatty

Fatty

5 mars 2010 14:40

Jag är en diagnoserad anorektioker med en livslängd på ca 30 år och jag har levt ca hälften ( fem år uppåt och fem år ner från femton kan jag vara) av mitt liv. Mitt ex hatar mig för att jag råckade skämta med en nazist, precis efter vi gjort slut och jag avr arg, om att slå ner honom. Jag visste inte att killen jag prata med var nazist och skulle slå mitt ex som råkar vara utländsk. Så idag har han blivit nerslagen pågrund av mig. Jag tycker fortfarande om honom och han hatar mig. Min såkallade bästa kompis har bestämt sig för att hon inte pallar mig eftersom att jag röker och går ner i vikt.( Hon sa exakt så här " Asså du tycker att du är tjock och bantar och om du är tjock är jag en elefant. Jag pallar inte ohälsosamma folk som dig för jag klarar inte att banta och då kommer jag alltid vara tjock och du se ut som en pinne. Dessutom är det snyggare att ha lite former för du har inga och det har jag. Du får klara dig själv och ärligt talat pallar jag inte din deprission heller.")
Haha är jag fortfarande värd lika mycket? Men tack för kommentaren det var snällt.

http://www.ana-is-strong.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 23 juli 2010 14:45


Tjenare!Förlåt för dåligt uppdate, kusinerna kom hit igår och sov kvar, trevligt trevligt! Emelie och jag sov i tält, haha, vi är så duktiga!Orkar inte skriva, är hemma själv just nu. Ska städa, packa lite inför imorgon, men först blir det film! Inat...

Av Olivia - 21 juli 2010 18:00

God eftermiddag!Kom precis hem från stan. Köpte mig själv en sötsöt liten rosa handväska med rosa nitar på från gina, det var rea så det blev endast 49 kr, kan det bli bättre? Hihi.Sen så köpte jag lite paket åt lill-kussen som snart fyller år, gratt...

Av Olivia - 21 juli 2010 11:15

God morgon!Har precis duschat, så jag ska strax dra mig ner på stan för en liten shopping-runda! Har skapligt mycket pengar, men just nu är jag grymt snål, haha. Jag har tänkt köpa mig en iPod touch, och jag vet inte om man ska köpa en med 8gb eller ...

Av Olivia - 20 juli 2010 12:15

Hej på er!Länge sen nu, lite mer än en månad!Förlåt att jag inte har uppdaterat er sen jag kom hem, men jag har inte haft ork/lust, allt känns så jävla piss just nu. Allt det här jobbiga, jag har ingen att gå till heller... Felicia stack till kreta o...

Av Olivia - 18 juni 2010 22:15


Förlåt att jag tjatar, men om 8 timmar så träffar vi alla som ska med på resan, alltså 06.10 på arlanda. Asså jag bara dör!Det ska blir så sjönt att komma bort härifrån, bara jag och bästa vän i 3 veckor med shopping och bad i england, helt gaaalet !...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards