oliviad

Alla inlägg under mars 2010

Av Olivia - 3 mars 2010 14:15

Fan vad jobbigt:( Min dator är slut på batteri vilken sekund som helst, men jag orkar värkligen inte gå och hämta sladden! Jag önskar att jag hade en liten betjänt som kunde hämta allt jag ville:D Haha, ganska nice va? Jag tror jag ska skaffa mig en, vet ni vart man kan få tag i en?;D

Av Olivia - 3 mars 2010 13:30

Hmm, tror jag ska gå ut och ta en liten promenad i det fina vädret. Men jag orkar inte sätta på min jackan, haha, och jag tror inte jag har tid.. Så jag får nog ta det en annan dag i think!

  
Taget för några dagar sen.

Av Olivia - 3 mars 2010 12:00


Hittade den här låten på en blogg för en stund sen! Jag älskar den, och jag älskar honm för att han är så sjukt snygg! Haha, jag kan inte sluta lyssna..

Av Olivia - 3 mars 2010 11:45

Blää gud vad hemskt tråkigt det är att plugga på lovet! :(
Har läst typ 10 sidor i min biologibok nu, antecknat lite m.m Ska börja med matten nu, och sen får jag läsa igenom alla biologisidorna om sinnena igen senare. Måste få in allt i min hjärna idag, så jag slipper plugga senare, haha. Men det går ganska bra (Y)

Sitter i mjukiskläder med hörlurarna på huvudet, sminkless och håret i en lilla my-knut! Haha hoppas att det inte kommer någon och plingar på, då blir det inte skoj för mig.

    

Av Olivia - 3 mars 2010 10:30


Som sagt, vi hade med oss 22 kassar hem! Här är några!  
 
Julia och linnéa älsklingar!
    
Felicia hunny!

Några bilder från gårdagen, resten kommer senare!

Av Olivia - 3 mars 2010 10:00

Hellu!

Allt bra med er? Jag mår bra, mycket braaa, hihi. Har varit vaken i någon timma nu, käkat frulle och fixat lite. Nu ligger jag här ner bäddad i min säng med laptopen i knät, mys! Jag är ensam hemma the hole day today, ganska skönt för ingen får störa mig eftersom jag har hur mycket saker som helst att göra idag.. Tänkte få klart biologi-häftet, musikhistoria arbetet och matten idag! Så det kommer nog ta ett antal timmar, men hellre det än att sitta och plugga i skidbacken. Sen måste jag städa och börja packa också! Men jag tror jag kommer hinna, klockan är ju inte ens 10 liksom:)

Igår va jag, felicia, linnéa och julia i stockholm! Vi hade det så sjuuuukt bäst ska ni veta! På tåget hem räknade vi ut att vi hade tillsammans spenderat 4000 kr, sen hade vi 22 påsar med oss hem. Det blev väll ganska dyrt då, men ändå, det var värt det! Jaag ska fota allt och lägga ut det sen i eftermiddag tänkte jag. Även lite kort från dagen. Vi gick iallfall på stan heeela dagen, vi åkte från stationen 8.23 och var hemma på stationen igen 19.40, ganska mycket va? Men fy fan vad nice det var alltså, hihi.

Nej nu ska jag börja plugga, vi höres senare !

Av Olivia - 1 mars 2010 11:30

Nu ska jag göra min iordning innan jag sticker till m&m, så nu stänger jag igen locket på my computer! Kanske uppdaterar er hemma hos dom. För sen sticker jag på träning, och direkt efter det åker jag hem till en kompis :)  Imorgon så sticker jag till stockholm med min girls, så vi får se hur mkt uppdatering det blir här dom senaste dagarna, men jag ska skriva lite så fort jag får tid.

Annars får ni ha det bäst, så hörs vi senare!

PS. jag har fixat en ny header bild, men har inte hunnit få in den än, men det kommer!

Av Olivia - 1 mars 2010 10:30

Godmorgon godmorgon!
Shit vilket skitväder det är idag! Typ snöstorm... :( Jag som vill ha sommar!
Nu sitter jag iallfall och pluggar, duktig som jag är! Och sen lyssnar jag på min nya konståkningsmusik, film musik från soundtracket till narnia. Haha, det låter väll lite, ehm, konstigt, men den är faktiskt riktigt bra!

Nu ska jag återgå till min novell, uppdaterar innan jag sticker till m&m (L)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards