oliviad

Alla inlägg under juni 2010

Av Olivia - 14 juni 2010 10:45

  

Jag och älsklingarna på skolavslutninen, mycket fin bild!


Sen om vi alltid kan vara seriösa, njaaaaa....


Jag fotar allt och alla med min nya kamera, hihi

      
Bästa klassen!


Låt bilden tala för sig själv!

          
Kvällen började hos mig!


Coola bruttor - Vad som hände den här kvällen i juni, kommer ni nog aldrig få reda på...


Haha man måste väll få bjuda på sig själv, eller?

        
Tack för kvällen igen tjejer!

Skolavslutnignen firades också på Jensens bofhouse (stavning?) med familjen under lunchen, sen blev det stan med mor och bror, fick med mig 2 par skor hem!

Av Olivia - 14 juni 2010 10:30


Ny kamera som jag älskar och en riktig flum bild på mig!

     
Farväl älskade skåp!


Mina älskade raringar!


Honney!


Thats my girls!


Converse is the shit!


Började kvällen på saffets med en stor tallrik med natcho chips med dessa två sweethearts!

   

Mums! Haha vi delade alla på en tallrik, för jag skulle aldrig orka en hel!

   
Jag kommer sakna ditt vackra leende


Vi drog oss ner till stranden lite senare, helt tomt var det, men grymt skoj hade vi det!

 
Efter några timmar drog vi oss hemåt mig!

Så här såg min fredag ut, jag älskar er tjejer!    

Av Olivia - 9 juni 2010 21:00

Hej på er!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hann inte, vi hade vårkonserter och övningar hela dagen, förrutom när vi käkade, haha. Jag käkade ute både lunch och middag igår, sallad i parken igår till lunch och spicys uteservering till middag med mina vänner! Sen blev det att ha konserter, gick väll bra.
Idag har vi haft idrottsdag på jo-berg hela dagen, eller, hela och hela, från 10 till 13.30, haha, vi är så jävla bra på volleyboll, hehe, nu ska jag inte skryta..
Sen cyklade jag hem, satt hemma och tråkade, fick en total chock, åkte på brors fotbollsmatch, käkade donken, nu sitter jag och planerar kläder för imorgon. Funderar på om jag vågar ge mig ut på mina röda skyhöga klackar till skolan imorgon? Jag gör nog nästan allt för att Du ska lägga märke till mig. Om det så ska vara att förga håret rosa.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, sen vet jag inte vad jag ska göra, är grymt trött så det blir nog en tidig kväll, kunde inte komma upp ur sängen i morrse, haha.

Nej jag uppdaterar er om en stund, puss!

  

Av Olivia - 7 juni 2010 20:00

Hihi, samtalet gick faktiskt väldigt bra! Tog bara 40 minuter, så nu är klockan 20.00 och jag vet inte vad jag ska göra! Blää på måndagar..
Men kom precis på att CSI börjar nu, wihii! Ska kolla det, sen får vi se, kanske lite mer gitarr?

The only thing that keeps me wishing on a wishing star

Av Olivia - 7 juni 2010 18:15

Tjenare!
Första måndagen någonsin som man faktiskt har sett fram emot? Sista måndagen i 8:an, hihi.
Skola idag, var ganska lugnt och skönt.
Sen känner jag mig så jääädrans duktig som orkade ta cykel till m&m för våfflor och lite mys. Och jag ångrar mig inte en sekund att jag gjorde det, ni är glud värda! Hade jätte trevligt, men sen skjutsa dom hem mig med bilen och cykeln på bilen, hihim snälla dom är!
Nu kommer snart f och hennes mamma, vi ska visst ha något snack inför språkresan, haha, vi får se hur det slutar... Haha jag kommer nog garva sönder!
Sen blir det nog bara en chill kväll, jag tror faktiskt jag kommer ha jäävligt tråkigt! Inga läxor, inget bra på tv, har städat mitt rum (vilket jag annars kan göra om jag har tråkigt) osv. Ska försöka lära in en ny låt på gitarren, sen blir det att packa och planera inför imorgon då vi har våra vårkonserter, ska bli riktigt skoj, förrutom att jag inte kommer få träffa prinskorven.. Haha, jag vet att vi är bäst att hitta på smeknamn.

Uppdaterar er senare, nu ska jag, göra nått vettigt?

  
Jag när det var fint väder ute, nu är det mulet och blåsigt...
Keps - Stadium
Blus - Hm
Shorts - Lindex
Rosa converse - Stadium

Av Olivia - 6 juni 2010 17:00

Nej usch, nu mår jag bara sämre!  Fan jag måste gå till skolan imorgon, så är det bara. Jag vet inte vad jag ska göra för att må bättre.. Har tagit det lugnt, druckit en flaska med vitamil well citron/lime, älsklings drickan!
M&m är här och fikar, men jag ligger i soffan med laptopen i knät och tycker synd om mig själv.. haha nej jag skoja, sitter och lyssnar på dunkdunk musik.


Chuckie Vs LMFAO - Let the Bass Kick In Miami Bitch


Scooter - Stck on replay

Ska gå och sätta på en film tror jag, om jag ens orkar kolla.. Åhh! Nej jag får helt enkelt försöka sova en liten stund, god natt!

Av Olivia - 6 juni 2010 12:45

Idag är det 1 vecka och 6 dagar tills jag och f åker till bournemouth! Helt ofatbart att vi snart sticker, det ska bli så jävla skoj! Vi i england i 3 hela veckor! Wiho säger jag bara!

  

Av Olivia - 6 juni 2010 12:15

Sååå nu har jag fått ordning på bloggen lite grann, ny header och ändrad färg, vad tycks? Eftersom jag älskar rosa och sommar så passa det väll väldigt bra just nu?
Inte så avancerat, men ganska stilrent, tycker jag:)


Presentation


Jag är en tjej på 15 år, här får du en biljett till min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör ni i sommar?
 Slappar
 Reser
 Umgås med familj och vänner
 Festar
 Jobbar
 Tränar
 Gör utflyckter
 Sover
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards